top of page
Sök
  • Skribentens bildJan Gleisner

Utlandet har flyttat in


När bröllopssäsongen i Sverige går ner i slutet av oktober så söker jag mig gärna söderut.

Destination Wedding Photographer

Trivs extra bra på Teneriffa. Där folk också gifter sig emellanåt. Därför öppnar nu officiellt min utlandsavdelning här på hemsidan. Ta en titt och fundera på om det inte vore trevligt att gifta sig under lite palmer med ljummen havsbris under vinterhalvåret. Eller ta några fina porträtt under smekmånaden, familjetrippen eller bara för ni är där och har trevligt.

Medan jag ännu bygger min destinationsbaserade portfölj så tar jag under en period lite mindre för bröllopsfotograferingen på Teneriffa, Gran Canaria och La Palma än jag tar i Stockholm. Så passa på! Billigt! Få (i mån av tillgång)bilskrapa på köpet!

11 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page